استاندار گیلان در بازدید از ایران رادیاتور: افزایش حجم تولیدات در اولویت برنامه‌های سال‌ ۱۴۰۰

  1. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان؛ ارسلان زارع در بازدید از دو شرکت ایران رادیاتور و شمیم شمال سبز با اشاره به اینکه پارسال 450 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت افزود: در سال جدید با بررسی دقیق مشکلات واحدهای تولیدی و با اتخاذ راهکارهای مناسب زمینه افزایش حجم تولید و توسعه این واحدهای تولیدی را فراهم می کنیم.

وی با تأکید بر همکاری مسئولان در بازگشت 300 واحد تولیدی راکد در نیمه اول امسال گفت : مقدمات بازگشت به چرخه تولید این شرکت ها انجام شده است و برنامه‌ریزی خوب ، پیگیری مستمر ، اهتمام دستگاه‌های اجرایی ، همراهی و همکاری بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی از عوامل دستیابی به این اهداف است.

استاندار گیلان افزود: بررسی‌ دقیق میدانی و آسیب شناسی مشکلات واحدهای تولیدی که به هر دلیلی با موانع و محدودیت هایی مواجه و راکد یا نیمه فعال هستند از برنامه‌های سال‌ جاری است.

وی فراهم سازی زمینه توسعه واحدهای تولیدی و افزایش حجم تولیدات را اولویت برنامه‌های سال‌ ۱۴۰۰ گیلان بیان کرد.
ارسلان زارع با بیان اینکه برخی از واحدهای راکد و نیمه فعال در تملک بانک‌ها و شماری نیز با مشکلات حقوقی مواجه هستند، افزود: تحقق شعار سال جدید نیازمند حمایت و پشتیبانی های لازم است چرا که برداشتن موانع پیش‌روی واحدهای تولیدی ، در افزایش تولید و اشتغال موثر است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه در گردش، یکی دیگر از مشکلات تولیدکنندگان در سال گذشته بود، افزود: با ارائه تسهیلات بانکی به عنوان یکی از برنامه‌های مورد توجه دولت و مولفه ای اثرگذار برای تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه، از تولیدکنندگان حمایت می‌شود.

گروه آموزش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *