شروع فصل پاییز و تاثیر آن بر روی سیستم های تهویه مطبوع

به گزارش خبری ایران رادیاتور تحقیقاتی که اخیراً در مورد فروش سیستم های تهویه مطبوع صورت گرفته حکایت از این دارد که تغییرات آب و هوایی تأثیر قابل توجهی بر افزایش فروش سیستم های تهویه مطبوع داشته است به این صورت که چیزی بین 35 تا 42 درصد به هزینه قبض برق خانوارها اضافه شده است.

در آمریکا طبق تحقیقات صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی ایران رادیاتور خانوارها در 8 کشور از جمله استرالیا، کانادا، فرانسه، ژاپن، هلند، اسپانیا، سوئد، سوئیس به این نتیجه رسیدند که استفاده از سیستم های تهویه مطبوع و کولرگازی باعث افزایش 35 تا 42 درصدی هزینه قبض برق آنها شده است.

از سال 1990 تا 2016 فروش سالانه سیستم های تهویه مطبوع با افزایش 3 برابری به عدد 135 میلیون دستگاه در سراسر جهان رسیده است.

چین با فروش 41 میلیون دستگاه تهویه مطبوع برای بخش مسکونی رتبه اول را کسب نمود آمریکا با 16 میلیون رتبه دوم و ژاپن با 9 میلیون رتبه سوم را از آن خود کرده است

با تغییرات شرایط آب و هوایی پیش بینی می شود استفاده از سیستم تهویه مطبوع در خانوارها تا 20 سال آینده شاهد افزایش 25 درصدی از این سیستم ها در اسپانیا و افزایش 35 درصدی در فرانسه خواهیم بود.

گروه آموزش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *