آیا «کرونا» بزرگترین رویداد نمایشگاهی تاسیسات کشور را مختل خواهد کرد؟

مدیراجرایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران اعلام نمود:

نمایشگاه مطابق با پیش بینی تقویم اعلام شده در برگزاری نمایشگاه ها، در ۳۰ مهرماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی  تهران برگزار خواهد شد.

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، به عنوان بزرگترین رویداد تاسیساتی کشور،  مخاطبان بسیاری  که در اندیشه عرضه محصولات و دستاوردهای خود در حوزه مربوطه هستند را نیز دراندیشه چگونگی حضور یا عدم حضور در این نمایشگاه فرو برده است.

نمایشگاه‌ها به ویژه در عصر کنونی  سبب ارتقای سطح صادرات و واردات کشورها می‌شوند و در حقیقت تقاضا و درخواست‌های ملت‌های مختلف را در سطوح بین‌المللی خود، تشخیص می‌دهند و برای رفع مشکلات آنان جمعی از کارشناسان و متخصصان پر آوازه را در کنار هم، جمع می‌کنند

اما عبدالکریم جلالی مدیر اجرایی نمایشگاه مذکور، در آستانه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، به خبرنگار ایران رادیاتور درباره  چگونگی برگزاری این نمایشگاه با وجود محدودیتهای اعمال شده با توجه به ویروس کووید ۱۹ گفت :

این نمایشگاه نیز مانند بسیاری از نمایشگاه هایی که در حال حاضر نیز با وجود شیوع کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است ، برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه، نمایشگاه های برگزار شده در حال حاضر با توجه به شاخص تخصصی بودن، بازدید کننده های ویژه خود را دارد و این امر فرصت مناسبتری جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به بازدیدکنندگان و برگزار کنندگان می دهد گفت :

تا کنون تمام روند و برنامه ریزی هایی که برای برگزاری نمایشگاه باید صورت می گرفته، انجام شده و بر اساس پیش بینی ها و آنچه که تا کنون اجرایی شده است، حدود ۲۰ هزار غرفه و شرکت کننده در این نمایشگاه حضور خواهند یافت .

وی در ادامه محدودیتهای سفرهای خارجی به دلیل «کرونا» را یکی از دلایلی ذکر کرد که مانع از حضور حداکثری شرکتهای خارجی در نمایشگاه شده است.

مدیر اجرایی این نمایشگاه در پایان تاکید کرد:

برگزاری این نمایشگاه به مثابه سال‌های گذشته همچنان در برنامه تقویم برگزاری قرار دارد و

نوزدهمین  دوره نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد .

وی اطمینان خاطر داد این تجربه جهانی فرصتی مطلوب برای اقتصاد کشورمان به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است نمایشگاه تاسیسات ۳۰ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه سال جاری، با محوریت: تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع تجهیزات تاسیساتی، رادیاتور، پمپ، فیلتر، شیرآلات و …، انواع لوله و اتصالات، تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون، گروه‌های خدماتی و پیمانکاری و … در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

گروه آموزش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *