اعلام قطعی گاز در فصل زمستان

سخنگوی شرکت ملی گاز اعلام کرد:

در حال حاضر میزان مصرف بخش خانگی و تجاری به ۵۸۱ میلیون متر مکعب رسیده که نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری ایران رادیاتور، برای تامین میزان گاز مصرفی زحمت زیادی کشیده می شود، طبق بررسی های انجام شده میزان مصرف گاز نقطه هشدار را رد کرده است بنابراین هموطنان عزیز بایستی به مدیریت مصرف گاز توجه ویژه ای داشته باشند.

همچنین پایگاه خبری این مطلب را ارائه نمود که با نیروگاه ها و صنایع برای تخصیص گاز توافقاتی صورت گرفته و پس از یک ماه طول میکشد تا شرایط به روال سابق برگردد.

همانطور که می دانید اولویت اول تامین گاز بخش تجاری و خانگی هستند. هدف ما این است که قطعی گاز در صنایع و نیروگاه ها نداشته باشیم تا از سوخت دوم استفاده نکنیم در غیر این صورت اگر هموطنان مصرف گاز را مدیریت نکنند مجبور به استفاده از سوخت دوم می شویم.

نیروگاه های اطراف تهران گاز و یا نفت و گاز مصرف می کنند، همانطور که می دانید هنوز سوخت مازوت در این نیروگاه ها مورد استفاده قرار نگرفته است. خوشبختانه اکنون  سوخت مورد نیاز نیروگاه ها و صنایع در نزدیکی شهرهای بزرگ فرآورده های یورو 4 با کیفیت بالا می باشد و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

تیم پشتیبانی ایران رادیاتور از هموطنان عزیز خواهشمند است در مصرف گاز مدیریت به خرج داده و کمی هوشیارانه تر عمل کنند و از مصارف غیر ضروری کاهش دهند تا بتوانیم بدون هیچگونه مشکلی زمستان پیش رو را پشت سر بگذاریم.

گروه آموزش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *