راهنمای خرید 8 وسیله بسیار ضروری برای شروع زندگی

یکی از چالش های امروزی پدر و مادر ها خرید جهیزیه است، خرید جهیزیه به این دلیل امروزه یک چالش محسوب می شود چون که امروزه خانه ها بسیار پر زرق و برق شده است و دیگر آن سادگی قدیم را ندارد، به این دلیل با وسایل ساده و حذف وسایل غیر ضروری نمی توان جهیزیه را کامل کرد.

اشتباه بیشتر افراد این است که در هنگام خرید جهیزیه ابتدا وسایل غیر ضروری را تهیه می کنند و در هنگام تهیه و خرید وسایل بسیار ضروری به مشکل بر میخورند، یا وقتشان را نگذاشته اند تا چیز مناسبی تهیه کنند و یا بودجه ای برایشان نمانده که وسایل ضروری را تهیه کنند.

اگر شما هم به دنبال تهیه جهزیه چه برای خودتان و چه برای فرزندانتان هستید ما برای شما لیستی تهیه کرده ایم که با کمک این لیست می توانید با توجه بودجه تان به خرید وسایل ضروری بپردازید.

برای شروع یک زندگی مشترک وسایلی مانند آبمیوه گیری، سرخ کن، قهوه ساز و مواردی مانند این ها آن چنان نیازی نیست، این که بگوییم این وسایل اصلاً مورد استفاده قرار نمی گیرند و نیاز نمی شوند هم اشتباه است، در زندگی و گذر زمان نیز می توان این وسایل را تهیه نمود اما هنگام شروع یک زندگی مشترک وسایل ضروری دیده نمیشوند.

وسایل بسیار ضروری که برای شروع زندگی نیاز است عبارتند از:

  1. یخچال فریزر یا ساید بای ساید
  2. ماشین لباسشویی
  3. ماشین ظرفشویی
  4. کولر گازی
  5. اجاق گاز
  6. جاروبرقی
  7. پکیج
  8. مایکروفر

این 8 مورد جزو مهم ترین لوازم خانگی اولیه به شمار میروند و هر کدام ضرورت خود را در زندگی مشترک دارند.

1. یخچال فریزر یا ساید بای ساید

یخچال فریزر یا ساید بای ساید دو مدل از یخچال است که بسته به سلیقه تان می توانید خریداری کنید، به غیر از سلیقه و هماهنگی با آشپزخانه انازه آن را هم در نظر داشته باشید.

چند تا از برند های خارجی با کیفیت یخچال: سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، کنوود، جنرال الکتریک و…

چند تا از برند های ایرانی با کیفیت یخچال: اسنوا، آبسال، امرسان، هیمالیا، پارس و…

2. ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ها یکی دیگر از مهم ترین وسایل در خانه و آشپزخانه می باشد و ضرورت وجود آن مانند یخچال بسیار زیاد است، همچنین در هنگام خرید با توجه به نیاز استفاده تان آن را انتخاب کنید، به این علت که این دستگاه از مدل های بسیار زیادی برخوردار است و هر کدام کارایی خاص خود را دارد.

چند تا از برند های خارجی با کیفیت ماشین لباسشویی: سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، کنوود، آاگ و…

چند تا از برند های ایرانی با کیفیت ماشین لباسشویی: آبسال، ارج، پاکشوما، اسنوا و…

3. ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی از دسته دستگاه هایی است که امروزه در خانه ها ضرورت پیدا کرده است، به این علت که امروزه در بیشتر خانواده از مرد  زن همه شاغلند و بیرون از خانه کار میکنند، ماشین ظرفشویی دستگاهی است که کمک بسیار زیادی در کم شدن کار های خانه میکند، برای خرید این دستگاه هم توجه داشته باشید که باید متناسب با شراطی مانند تعداد افراد، فضای آشپزخانه و… خریداری شود.

چند تا از برند های خارجی با کیفیت ماشین ظرفشویی: سامسونگ، ال جی، بوش، آاگ، کنوود، بکو و…

چند تا از برند های ایرانی با کیفیت ماشین ظرفشویی: آبسال، اسنوا، مجیک، ارج و…

4. کولر گازی

کولر گازی یکی دیگر از وسایل ضروری برای خانه است، کولر گازی های امروزی از نظر کاربردی تفاوت بسیار زیادی با قدیم دارند و تفاوتشان این است که در قدیم فقط سرما دهی در تابستان را داشتند اما امرزه علاوه بر سرما گرمادهی نیز دارند یا به زبان ساده تر به حالت بخاری نیز در می آیند، اگر قصد خرید بخاری را نیز دارید، با خرید یک کولر گازی خوب با یک تیر دو نشان بزنید.

چند تا از برند های خارجی با کیفیت کولر گازی: سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، جنرال الکتریک و…

چند تا از برند های ایرانی با کیفیت کولر گازی: ایران رادیاتور، تک الکتریک، اسنوا، پاکشوما و…

5. اجاق گاز

اجاق گاز از دیگر وسایلی است که در آشپزخانه نقش بسیار مهمی دارد، خرابی آن در خانه ها خیلی چیز ها را مختل می کند حال فکر کنید که در اول زندگی مشترک وجود نداشته باشد، اجاق گاز هم مانند لوازم دیگر انواع مختلف دارد که می تواند نسبت به وسایل دیگرتان، سلیقتان و دیگر موارد آن را انتخاب و خریداری کنید.

چند تا از برند های خارجی با کیفیت اجاق گاز: بوش، ایندزیت، آریستون، بریتنو، ویرپول و…

چند تا از برند های ایرانی با کیفیت اجاق گاز: اسنوا، امرسان، سینجر، بوتان، مجیک و…

6. جاروبرقی

همان طور که می دانید کار جاروبرقی جمع آوری آشغال ها، گرد و غبار و… از روی سطح زمین و فرش است، این وسیله مانند دیگر لوازم در خانه بسیار کاربردی و ضروری است، در هنگام انتخاب می توانید متناسب با سلیقه تان هر گونه مدل و رنگی را بر گزینید.

چند تا از برند های خارجی با کیفیت جاروبرقی: سامسونگ، ال جی، بوش، آاگ، دوو و…

چند تا از برند های ایرانی با کیفیت جاروبرقی: پاکشوما، پارس خزر، امرسان، سانی و…

7. پکیج

پکیج ها کار گرم کردن آب مصرفی وشوفاژ ها را در خانه دارند و ضرورت آن در تمامی خانه ها وجود دارد، پکیج ها معمولاً تو کار نصب می شوند و جای زیادی از خانه را نمیگیرند، در انتخاب خود به برند و قیمت آن دقت کنید.

چند تا از برند های خارجی با کیفیت پکیج: آریستون، بوش، دوو، ال جی و…

چند تا از برند های ایرانی با کیفیت پکیج: ایران رادیاتور، بوتان، گلدیران و…

8. مایکروفر

اگر شما و همسرتان شاغل هستید، حتماً مایکروفر به کارتان می آید، امروزه مایکروفر ها از سری ضرورات خانه ها و آشپزخانه ها محسوب می شوند و این به این علت است که در این روز ها معمولاً همه مشغول به کار هستند و وقتی برای منتظر ماندن برای داغ شدن غذا و … را ندارند، اما دیگر برای استفاده از مایکروفر نیازی نیست که حواستان جمع باشد، این دستگاه تایمری دارد که می توانید با آن به طبخ غذا و گرم کردن غذایتان بپردازید.

در هنگام انتخاب مایکروفر نیز توجه به اندازه و برند و و رنگ و استیل مایکروفر بسیار مهم است که باز هم بسته به سلیقه خودتان می باشد.

چند تا از برند های خارجی با کیفیت مایکروفر: سامسونگ، ال جی، بوش، آاگ، دوو و…

چند تا از برند های ایرانی با کیفیت مایکروفر: اسنوا، پاکشوما، مجیک و…

نکته مهم

تفکیک برند های خارجی و ایرانی به این دلیل است که معمولاً برند های خارجی قیمت های بالا تری دارند و برند های ایرانی کم قیمت تر هستند، به همین دلیل با توجه به بودجه و هزینه ای که می خواهید بکنید به دنبال کالای مورد نظر خود باشید.

گروه آموزش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *